Wonen & Leven Koffiemomentje
Wonen & Leven KoffiemomentjeVoor elke consument

Je zou graag eens een verzekeringsdeskundige willen spreken over een vraag of een probleem. Onder het mom van “durf te vragen”, dagen we je uit om ons eens uit te proberen.

Zullen we samen in 15 minuten jouw vraag eens bespreken? Ben je benieuwd of je ergens een verzekering voor kan krijgen? Twijfel je over een verzekering of vraag je af wat de mogelijkheden zijn qua dekkingen? We pakken samen een kop koffie en we kijken of je jou verder kunnen helpen. Het Koffiemomentje is ook een leuke manier om kennis te maken met de experts van Advies en Kies.

Wanneer je vervolgens besluit om klant te worden bij Advies en Kies, dan krijg je het volledige aankoop bedrag van Het Koffiemomentje terug. Zeg maar No Risk 😉

Wat gaan we voor je doen? In de onderstaande opdrachtspecificatie kun je precies per onderdeel lezen wat dit pakket (onze opdracht) inhoudt.

Bij deze opdracht proberen we u mondeling te helpen met uw vraag. Het gesprek zal vooral een informatief karakter hebben. We kunnen informatie geven over de mogelijkheden en onmogelijkheden qua verzekeringen en dekkingen. We kunnen als expert onze ervaringen met u delen. een Voor specifieke adviesopdrachten waarbij gedegen inventarisatie en analyse van onze zijde verwacht wordt, kunnen we u verwijzen naar andere type opdrachten in onze webwinkel.

Bij deze opdracht proberen we u in maximaal 15 minuten zo goed mogelijk mondeling te informeren over de mogelijkheden.

We geven graag duidelijkheid over onze tarieven en de premies van verzekeraars daar waar mogelijk is.

Onze tarieven

We kennen verschillende methodieken als vergoeding(en) voor onze werkzaamheden:

1. Opdrachten die een éénmalig tarief kennen:
Éénmalige tarieven kunt u ineens betalen middels Ideal of zonder rente- en opslagkosten gespreid betalen over 12 gelijke maandtermijnen. Wanneer u kiest voor gespreid betalen, middels SEPA machtiging (automatische incasso), dan start de incasso van de eerste maandtermijn direct vanaf het moment van de bevestiging van uw bestelling en het activeren van de SEPA machtiging in Mijn Advies en Kies.

Vanaf het moment dat u per email een bestelbevestiging van uw opdracht ontvangen heeft en daarmee een betalingsverplichting met ons bent aangegaan, staat direct het verzoek tot het betalen van deze opdracht klaar op Mijn Advies en Kies. U ontvangt na 24 uur per email een betalingsherinnering, wanneer u de betaling nog niet heeft afgerond.

De betaling voor de werkzaamheden van onze opdracht staat geheel los van de betaling van een premie van een eventueel verzekeringsproduct bij een verzekeringsmaatschappij.

2. Opdrachten die een doorlopend Servicecontract kennen:
Bij opdrachten die een doorlopend Servicecontract kennen, kunt u deze voldoen middels het afgeven van een SEPA machtiging (automatische incasso). Deze machtiging geeft u af in Mijn Advies en Kies.

Vanaf het moment dat u per email een bestelbevestiging van uw opdracht ontvangen heeft en daarmee een betalingsverplichting met ons bent aangegaan, staat direct het verzoek tot het betalen van deze opdracht klaar op Mijn Advies en Kies. U ontvangt na 24 uur per email een betalingsherinnering, wanneer u de betaling nog niet heeft afgerond.

De betaling voor de werkzaamheden van onze opdracht (Servicecontract en eventueel eenmalige vergoeding) staat geheel los van de betaling van een premie van een eventueel verzekeringsproduct bij een verzekeringsmaatschappij.

Bij Servicecontracten i.c.m. een eenmalige vergoeding is bij het vaststellen van het totale tarief voor onze werkzaamheden rekening gehouden dat het Servicecontract direct ingaat bij het aangaan van de opdracht (moment van ontvangst van de bestelbevestiging).

Premies van verzekeraar(s):
Voor alle duidelijkheid, de premies van verzekeringsproducten van verzekeraars die eventueel gepaard gaan met de opdracht, staan geheel los van de tarieven voor onze werkzaamheden. In onze opdrachtbevestigingen vindt u enkel en alleen de tarieven voor onze werkzaamheden. Wanneer wij, als mogelijk onderdeel van onze opdracht, u verzekeringsofferte(s) of polis(sen) aanbieden, vindt u hierin de premies die de verzekeraar(s) vragen voor het afdekken van de gewenste risico’s.

Bij Advies en Kies houden we van duidelijk communiceren. Dat is wel zo prettig. Daarom hebben we in het kort, in hoofdlijnen, voor u opgesomd welke diensten u wėl en niet van ons kan verwachten.

Inventarisatie: bij deze opdracht inventariseren we niet uw persoonlijke situatie & wensen.

Analyseren: bij deze opdracht analyseren en controleren we niet uw (persoonlijke) gegevens en omstandigheden.

Informeren: Bij deze opdracht ontvangt we u wel mondeling informatie over het onderwerp van uw keuze.

Adviseren: Bij deze opdracht gaan we u niet adviseren.

Bemiddelen (berekeningen): Bij deze opdracht maken we geen offerte(s) of berekeningen voor u.

Bemiddelen (afsluiten): Bij deze opdracht zullen we niet voor u bemiddelen (bijvoorbeeld het afsluiten van van een financieel product).

Servicecontract: Bij deze opdracht is geen servicecontract van van toepassing.
BTW en/of assurantiebelasting: Omdat bij deze opdracht er geen intentie is om te bemiddelen betaalt u over het tarief van deze opdracht 21% BTW.
Provisie: Niet van toepassing bij deze opdracht.

Wonen & Leven Koffiemomentje
Betaalmogelijkheden
12
Wil je een adviseur op locatie?
Servicecontract
In één keer: 25,41 Daarna per maand: 0,00