AOV Verhuizen 1 op 1
AOV Verhuizen 1 op 1Voor ondernemers met een AOV

Je hebt een AOV afgesloten en je wilt deze arbeidsongeschiktheidsverzekering graag verhuizen naar Advies en Kies. Dat kan!

Je bent tevreden met je huidige polis en je zou graag willen profiteren van de service van Advies en Kies. Wij helpen je om jouw polis te verhuizen naar Advies en Kies. We controleren ook of deze polis nog provisie bevat. Mocht dat zo zijn, dan vragen wij aan de verzekeraar om deze kosten eruit te halen. Hierdoor daalt jouw AOV premie en dat is wel zo fijn.

Mijn Advies en Kies en het Servicecontract.
Na afname van dit pakket i.c.m het Servicecontract krijg je van ons direct toegang tot Mijn Advies en Kies. In deze online omgeving bieden we je de mogelijkheid om goed inzicht in je AOV te krijgen. Een AOV is opgebouwd uit vele soorten dekkingen. Deze dekkingen bepalen voornamelijk de kwaliteit en prijs van een AOV. Deze online omgeving is dus heel handig voor o.a. het onderhoud van een AOV. Daarnaast kun je in Mijn Advies en Kies ook makkelijk het overzicht behouden over al jouw verzekeringen. Je ontvang ook met enige regelmaat onze nieuwsbrief met tips over o.a. jouw AOV.

Wij hebben toegang tot veel AOV verzekeraars. De AOV’s van deze verzekeraars kunnen wij opnemen in onze administratie. We noemen er een paar:

– Movir (voorheen ook AOV’s van Nationale Nederlanden, Delta Lloyd, Unim en Reaal)
– Allianz
– Aegon
– De Goudse
– Avero (Interpolis)
– De Amersfoortse (ASR)
– Klaverblad
– Taf
– BNP Paribas Cardif

Mocht jouw AOV verzekeraar er niet tussen staan, neem dan even contact met ons op zodat we kunnen overleggen hoe we jou verder kunnen helpen.

Wat gaan we voor je doen? In de onderstaande opdrachtspecificatie kun je precies per onderdeel lezen wat dit pakket (onze opdracht) inhoudt.

U heeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering (AOV) en u wilt deze polis verhuizen naar Advies en Kies.
Deze verzekering nemen we op in onze administratie. Het uitgangspunt is alleen het overnemen van de huidige verzekering zonder dat we deze controleren of dat wij advies geven over de dekking van de polis passend is bij uw situatie.

Ons advies is om uw AOV geregeld door ons te laten nakijken of deze nog passend is bij uw situatie en wensen.
U kunt ons, middels een andere pakket, bijvoorbeeld AOV Wijzigen met advies, hier separaat opdracht voor geven.

U ontvangt van ons algemene informatie over een AOV.

U ontvangt van ons een AOV informatiemachtiging. Hiermee kunnen wij bij de verzekeraar voor ons relevante informatie inwinnen over uw verzekering. Onder andere over de te betalen premie, eventuele provisie(rechten) en over de contracttermijn van uw verzekering.
Indien u een AOV heeft waarin nog provisie in de premie is opgenomen, dan zal uw verzekering zonder provisie bij Advies en Kies worden voortgezet. Uw AOV premie gaat dus omlaag.

U ontvangt van ons vervolgens het AOV intermediairwijzigingsformulier. Dit formulier stuurt u ondertekend aan ons retour. Hiermee kunnen wij uw AOV laten opnemen in onze administratie. Wij sturen vervolgens dit formulier door naar uw AOV verzekeraar.

Eventuele reacties van uw AOV aanbieder sturen wij ter behandeling / beantwoording door naar u. Wij zullen u bij eventuele communicatie tussen u en uw AOV aanbieder niet voorzien van advies. 
Wij zullen uitsluitend de door ons ontvangen berichten inzake de verhuizing van uw AOV naar u doorsturen.

Wij archiveren de ontvangen overeenkomst(en) en/of polis(sen).

We geven graag duidelijkheid over onze tarieven en de premies van verzekeraars daar waar mogelijk is.

Onze tarieven

We kennen verschillende methodieken als vergoeding(en) voor onze werkzaamheden:

1. Opdrachten die een éénmalig tarief kennen:
Éénmalige tarieven kunt u ineens betalen middels Ideal of zonder rente- en opslagkosten gespreid betalen over 12 gelijke maandtermijnen. Wanneer u kiest voor gespreid betalen, middels SEPA machtiging (automatische incasso), dan start de incasso van de eerste maandtermijn direct vanaf het moment van de bevestiging van uw bestelling en het activeren van de SEPA machtiging in Mijn Advies en Kies.

Vanaf het moment dat u per email een bestelbevestiging van uw opdracht ontvangen heeft en daarmee een betalingsverplichting met ons bent aangegaan, staat direct het verzoek tot het betalen van deze opdracht klaar op Mijn Advies en Kies. U ontvangt na 24 uur per email een betalingsherinnering, wanneer u de betaling nog niet heeft afgerond.

De betaling voor de werkzaamheden van onze opdracht staat geheel los van de betaling van een premie van een eventueel verzekeringsproduct bij een verzekeringsmaatschappij.

2. Opdrachten die een doorlopend Servicecontract kennen:
Bij opdrachten die een doorlopend Servicecontract kennen, kunt u deze voldoen middels het afgeven van een SEPA machtiging (automatische incasso). Deze machtiging geeft u af in Mijn Advies en Kies.

Vanaf het moment dat u per email een bestelbevestiging van uw opdracht ontvangen heeft en daarmee een betalingsverplichting met ons bent aangegaan, staat direct het verzoek tot het betalen van deze opdracht klaar op Mijn Advies en Kies. U ontvangt na 24 uur per email een betalingsherinnering, wanneer u de betaling nog niet heeft afgerond.

De betaling voor de werkzaamheden van onze opdracht (Servicecontract en eventueel eenmalige vergoeding) staat geheel los van de betaling van een premie van een eventueel verzekeringsproduct bij een verzekeringsmaatschappij.

Bij Servicecontracten i.c.m. een eenmalige vergoeding is bij het vaststellen van het totale tarief voor onze werkzaamheden rekening gehouden dat het Servicecontract direct ingaat bij het aangaan van de opdracht (moment van ontvangst van de bestelbevestiging).

Premies van verzekeraar(s):
Voor alle duidelijkheid, de premies van verzekeringsproducten van verzekeraars die eventueel gepaard gaan met de opdracht, staan geheel los van de tarieven voor onze werkzaamheden. In onze opdrachtbevestigingen vindt u enkel en alleen de tarieven voor onze werkzaamheden. Wanneer wij, als mogelijk onderdeel van onze opdracht, u verzekeringsofferte(s) of polis(sen) aanbieden, vindt u hierin de premies die de verzekeraar(s) vragen voor het afdekken van de gewenste risico’s.

Bij Advies en Kies houden we van duidelijk communiceren. Dat is wel zo prettig. Daarom hebben we in het kort, in hoofdlijnen, voor u opgesomd welke diensten u wėl en niet van ons kan verwachten.

Inventarisatie: bij deze opdracht inventariseren we niet uw persoonlijke situatie & wensen.

Analyseren: bij deze opdracht analyseren en controleren we niet uw (persoonlijke) gegevens en omstandigheden.

Informeren: Bij deze opdracht ontvangt we u wel algemene informatie over een arbeidsongeschiktheidsverkering (AOV).

Adviseren: Bij deze opdracht gaan we u niet adviseren over de verzekerde rubrieken of welk AOV product van welke verzekeraar voor u geschikt is.

Bemiddelen (berekeningen): Bij deze opdracht maken we geen offerte(s) of berekeningen voor u.

Bemiddelen (afsluiten): Bij deze opdracht richten we onze werkzaamheden uitsluitend op het opnemen van uw huidige AOV in onze administratie.

Servicecontract: Bij deze opdracht is wel een servicecontract van van toepassing.
BTW en/of assurantiebelasting: Omdat bij deze opdracht de intentie bestaat om te bemiddelen betaalt u over het tarief van deze opdracht geen 21% BTW. Het tarief is eveneens vrijgesteld van 21% assurantiebelasting.
Provisie: AOV producten die bij Advies en Kies in het agentschap worden ondergebracht, bevatten geen provisie. Mocht uw polis nog provisie-dragend zijn, dan vragen wij de verzekeraar deze provisie voor u in te bouwen als een korting op de te betalen premie.

AOV Verhuizen 1 op 1
Betaalmogelijkheden
12
Wil je een adviseur op locatie?
Servicecontract
In één keer: 38,20 Daarna per maand: 13,25